Zasady reklamacji

1.  Sprzedawca w przypadku każdego Towaru przeznaczonego do zbycia udziela 12-24 miesiące rękojmi. 

2.     Obowiązki z tytułu udzielonej rękojmi, będą realizowane przez Sprzedającego.

3.     Firma ALEXA 101 Aleksandra Jakóbik rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi ALEXA 101 Aleksandra Jakóbik. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. 

4.     Okres rękojmi ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy, liczony od daty udostępnienia Towaru do naprawy do jej wykonania, a w przypadku wymiany Towaru na wolny od wad, okres gwarancji biegnie od początku, od daty dostarczenia nowego Towaru lub urządzenia. 

5.     Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@alexa-hurt.pl, a także za pomocą formularza dostępnego w załączniku VIII niniejszego regulaminu lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

 Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, 

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, 

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

6.     Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail przypisany do konta danego Użytkownika w ramach Allegro bądź telefonicznie. W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może wysłać odpowiedź na inny, wskazany przez składającego reklamację adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

7.     Rękojmią nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek: 

- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania i przechowywania sprzętu,

- samowolnego dokonywania napraw przez osoby nieupoważnione, 

- uszkodzenia będącego następstwem normalnego zużycia towaru,

- innych zdarzeń za które sprzedawca nie odpowiada

8.     W przypadku napraw reklamacyjnych Sprzedawcy należy przesłać towar na adres siedziby firmy

HURTOWNIA ALEXA 101

32-500 Chrzanów, 

ul. Transportowców 13a. 

Przesłanie urządzenia następuje na koszt Kupującego. Kupujący otrzyma wszystkie informację dotyczące przesyłki po otrzymaniu pisma reklamacyjnego drogą e-mail.

9.     Zasady reklamacji mają zastosowanie przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (dotyczy umów zawartych przed 25.12.2014) oraz ustawy kodeks cywilny dotyczy umów zawartych po 24.12.2014. 

10.  Uwaga! Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie, odpowiedzialność za to ponosi firma kurierska która dostarczyła państwu produkt. Dlatego w pierwszej kolejności należy spisać protokół szkody, i dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej. 

 

arrow_upward